ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ بهمن

برگزاری جلسات هفتگی با اتحادیه‌ها و اصناف به منظور رقابتی کردن سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در دستور کار مرکز توسعه تجارت الکترونیکی قرار گرفت.
به گزارش پیوست تاکنون ۷۲ هزار تامین کننده کالا و ۵ هزار و ۳۰۷ دستگاه اجرایی و نهاد عمومی دولتی و غیردولتی در ستاد ثبت نام کرده‌اند.
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با هدف ایجاد شفافیت در خریدهای خرد و جزئی دولت و همچنین برگزاری مناقصه و مزایده‌های دولتی ایجاد شد.
مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در گفت‌وگو با پیوست با اشاره به اینکه تعداد تامین‌کنندگان کالا از فروردین ماه امسال از ۱۱ هزار تامین کننده تقریبا به ۷۲ هزار تامین‌کننده رسیده است گفت: «در این دوره زمانی تقریبا به اندازه ۴ سال گذشته تامین‌کننده جذب ستاد شده است.»
سیدامیر اصغری اعلام کرد: «می‌خواهیم به صورت هفتگی با اتحادیه‌ها و صنوف مختلف جلساتی برگزار کنیم تا فضای رقابتی‌تری برای سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شود با افزایش تعداد تامین‌کنندگان در سامانه علاوه بر اینکه تامین کالا ساده‌تر خواهد شد بلکه با ایجاد فضای رقابتی میان تامین‌کنندگان کالا با قیمت مناسب‌تری به دست دستگاه‌های دولتی و اجرایی خواهد رسید.»
او با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته نیز جلساتی با اتحادیه و اصناف برای تامین کردن کالای ستاد برگزار شده است گفت: «اما برگزاری جلسات هفتگی می‌تواند این روند را بهبود ببخشد.»
او در مورد نتایج جلساتی که تاکنون برگزار شده است گفت: «طی دو جلسه‌ای که طی روزهای گذشته برگزار شد اتحادیه تولید کنندگان نرم‌افزار و اتحادیه لوازم یدکی خودور اعلام آمادگی کردند تا اقدامات لازم برای اتصال اعضای خود به سامانه ستاد را فراهم کنند. همچنین در این جلسه مقرر شده تا کارشناسان ستاد با هماهنگی اتحادیه‌ها، جلساتی را با اعضای آن‌ها برگزار و نسبت به ثبت نام آن‌ها اقدام کنند.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه