ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

به گزارش ایلنا، نصراله جهانگرد معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش جشنواره‌ی فاوا و ۱۴۱مین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ۱۴۱ سال گذشته با صدور حکمی توسط مخبرالدوله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شد و امروز سالگرد صد و چهل و یکمین سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
نصراله جهانگرد ادامه داد:‌ ایران از نظر ارسال مبادله‌ی دیتا و اطلاعات تغییرات بزرگی داشته است و در چهار سال گذشته مبادله‌ی دیتا و پلتفرم نسل سه و چهار به صورت رایج در کشور استفاده شده است. این مساله تحول بزرگی در اقتصاد و زمینه‌های اجتماعی ایران است که حائز اهمیت است.
وی افزود: شعار امسال جشنواره‌ی فاوا کسب و کارهای خلاقانه و دانش‌بنیان است و این جشنواره امسال به دنبال تعامل و ایجاد فضای رقابتی برای تحرک فاوا بوده است. ۷۴ درصد از شرکت‌کنندگان این جشنواره را شرکت‌های خصوصی و حدود یک چهارم شرکت‌های دولتی تشکیل می‌دهند.
معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شرکت‌کنندگان این جشنواره اظهار داشت: ۱۱۷ استارتاپ بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این جشنواره حضور داشتند و در مجموع ۳۴۵ شرکت حاضر شدند که از این میان ۲۵ برنده انتخاب شدند.
وی تاکید کرد:‌ جایزه‌ی ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جوایز مهم و در سطح ملی است که بر اساس هفت معیار منبع فرآیندها، کارکنان، نتایج عملکردی، نتایج محیط زیست و جامعه، نتایج مشتریان و مصرف‌کنندگان بررسی و ارزیابی می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه