ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با نقش زنان در توسعه‌ی اقتصادی اظهار کرد: در بخش خلاقیت و نوآوری تفاوت جنسیت معنایی ندارد.
به گزارش ایستنا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست تخصصی نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توان‌افزایی زنان و دختران اظهار کرد: از نگاهی متفاوت باید گفت در عصر انقلاب صنعتی چهارم که در حال وقوع است مهم‌ترین موضوع خلاقیت و نوآوری است، این خلاقیت و نوآوری امروز در ذهن جوانان است، ما در بحث خلاقیت و نوآوری بحث جنسیت نداریم.
وی افزود: اگر زنان در این چرخه نادیده گرفته شوند 50 درصد ظرفیت این حوزه از بین خواهد رفت و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
جهرمی در ارتباط با حضور زنان در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در حوزه‌ی زنان موفق حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بانوانی را داریم که مدیران موفقی هستند و این به دلیل زیرساخت مناسبی است که ایجاد شده است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از خصلت‌های حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که زنان می‌توانند در خدمت توسعه‌ی اقتصادی خانواده و کشور باشند.
وزیر ارتباطات درباره‌ی تلاش‌های این وزارت در این زمینه بیان کرد: در وزارت ارتباطات اقدامات زیادی برای حضور زنان در این حوزه انجام شده و باید فضای مدیریتی را به صورت مناسب‌تر و اثرگذار در خدمت بانوان قرار دهیم و در لایه‌های پیشرفته، وزارت ارتباطات به این امر تحقق بخشیده است.
جهرمی افزود: من به شخصه در این مدت به هیچ وجه ندیدم که یک زن در بخش سلامت اداری تخطی کند و ما به همین دلیل است که باید فضای بیشتری را برای حضور بانوان در بخش مدیریت درنظر بگیریم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه