تکنولوژی
مصطفی طبری۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير

یک جوان 17 ساله فنلاندی که در گذشته ارتباطاتی با گروه هک Lizard Squad داشت به جرم هک و خرابکاری در بیش از 50 هزار کامپیوتر محکوم شد.
جولیوس کیویماکی 17 ساله که بطور دقیق 50700 کامپیوتر را مورد نفوذ قرار داده براساس حکم قاضی ویلهم نورمان از دادگاه محلی اسپو به دو سال زندان محکوم شده است. همچنین به وی دستور داده شد تا حدود 7300 دلاری که از طریق فعالیت های غیرقانونی سایبری بدست آورده را پس دهد.
کیویماکی که پیش از این یک ماه را در زندان سپری کرده بود برای سوء استفاده از یک حفره امنیتی در نرم افزار ادوبی به منظور دسترسی به بیش از 50 هزار سرور مجرم شناخته شده است. وی اطلاعات کارت های اعتباری را به سرقت برده و با آنها 21 خرید را انجام داده است. کیویماکی همچنین حدود 7 گیگابایت از محتوای ایمیل ها را از دانشگاه MIT نیز بدست آورده است.
این جوان فنلاندی حتی در تماس هایی قلابی درخواست نیروهای ویژه SWAT را به منظور رهایی گروگان ها و موارد مشابه در مکان های دروغین را داشته است.
به گفته قاضی پرونده، این جوان به علت سن پایینی که دارد هنوز میزان خسارات وارد شده به بخش های مختلف را متوجه نشده است. 
گفته می شود کیویماکی با گروه هک Lizard Squad که در کریسمس گذشته شبکه های پلی استیشن و ایکس باکس را مورد حمله قرار داده بود نیز ارتباط داشته است. اما هنوز جریمه ای برای مشارکت در آن حملات برای وی در نظر گرفته نشده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اعضای Pirate Bay از جرم کپی رایت تبرئه شدند