تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ دي

به جای تولید یک تبلیغ تلویزیونی معمولی ، امسال Netflix تصمیم گرفته است که برای تعطیلات پایان سال میلادی ، دست به ابتکار بزند. به همین منظور ، این شرکت دستورالعملی برای ساخت جوراب های Netflix منتشر کرده است که به محض به خواب رفتن شما به طور خودکار فیلم را متوقف می کنند.
اما این جوراب ها واقعا چگونه کار می کنند ؟ در حقیقت این جوراب ها از یک میکلوکنترلر ساخت شرکت Arduino و یک شتاب سنج برای بررسی حرکات استفاده می کند. اگر شما مدتی بی حرکت بمانید ، این یک چراغ LED به تلویزیون سیگنال فرتاده و به آن می گوید که ویدیو را متوقف کند.
Netflix می گوید شتاب سنجی که برای این پروژه ی کاردستی انتخاب کرده است می تواند آرام ترین حرکات را تشخیص دهد و در نتیجه به خوبی تشخیص می دهد که شما خواب هستید یا فقط روی کاناپه نشسته اید و درحال نگاه کردن تلویزیون هستید.
شما می توانید این قطعات را در هر جوراب قدیمی ای قرار دهید ، اما اگر به دنبال کار جالب تری هستید ، می توانید یکی از 17 جفت جورابی را که بر اساس برنامه های Netflix (مانند Bloodline ، BoJack Hoeseman و DareDevil) بافته شده اند را خریداری کنید.
تنها نکته ای که در رابطه با این جوراب ها وجود دارد ، این است که ساخت آن ها نیاز به کمی لحیم کاری و برنامه نویسی دارند. البته مادامی که از دستورالعمل ها پیروی کنید ، به نظر نمی رسد که مشکلی برای شما پیش بیاید.

برچسب هاNetflixsocks
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جوراب هایی که با استفاده از ادرار باعث انتقال جریان می شوند