اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ آبان

اینستاگرم بر روی ویژگی جدیدی متمرکز شده که کاربران زیادی خواستار آن شده‌اند، این ویژگی به کاربران اجازه‌ی افزودن عکس‌ها یا فیلم‌هایی با قدمت حتی بیشتر از 24 ساعت را می‌دهد. به نظر می‌رسید این محدودیت برای تقویت Stories به عنوان مکانی برای به اشتراک‌گذاری لحظه‌ها باشد و نه به عنوان مخزنی از فیلم و عکس. اما حالا اینستاگرم قصد از خودگذشتگی ناگهانی را به نفع انعطاف‌پذیری بیشتر برای کاربران دارد.
استفاده از این قابلیت آسان است: زمانی که در حال ارسال یک Story هستید، تنها با تپ زدن به عکس‌های دستگاه دسترسی می‌یابید که می‌تواند شامل یک بخش از تصاویر گرفته شده در 24 ساعت گذشته باشد. بر روی هر تصویر یا فیلم مورد نظر تپ بزنید، آن‌ها را به‌ صورت دلخواه ویرایش کنید و  هر تصویر دیگر به Story خود اضافه کنید. این ویژگی احتمالا تغییری در دید کاربران به Stories است – کاربرانی که بیشتر راهی برای به اشتراک گذاشتن گاه به گاه فید اصلی و ثابت اینستاگرم‌شان را می‌خواهند.
با توجه به مطالعات صورت گرفته درباره‌ی استفاده‌های چندگانه، در حال حاضر کاربران جوان‌تر اغلب در حال ارسال و حذف پست‌ها در فید اصلی و ثابت‌شان هستند، بنابراین این تغییر جهت به سمت Stories، به عنوان مکان کلیدی برای انجام این کار حرکتی هوشمندانه است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه