موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور

رنگ آن صورتی نیست و rose gold هم نیست بلکه pink gold است.
پیش از این یک رنگ انحصاری در کره ی جنوبی تولید شده بود، اما سامسونگ در حال عرضه ی تلفن های هوشمند فوق العاده ی Galaxy S7 و S7 Edge خود در رنگ Pink gold در امریکا می باشد.
این دو تلفن مدل بالای سامسونگ تنها در Best Buy موجود می باشند. به عنوان پاداش، خریداران می توانند یک جایزه ی 150 دلاری از Best Buy را به همراه این تلفن دریافت کنند.
البته این ویژگی ها بد نیستند، شما می توانید یک کارت microSD با ظرفیت بالا را خریداری کنید تا حافظه ی داخلی خود را تا 32GB افزایش دهید و یا یک هدست واقعیت مجازی انتخاب کنید. این به معنای دریافت ویژگیهای اضافی به صورت رایگان است.
هم S7 و S7 Edge به دریافت جایزه ی Mashable Choice در همین سال پرداخته اند.
S7 از یک صفحه نمایش 5.1 اینچی چهارضلعی HD Super AMOLED و S7 Edge از یک صفحه نمایش بزرگتر 5.5 اینچی با دو زاویه ی منحنی و با وضوح تصویر برخوردار است.
تنها تفاوت دیگر بین این دو تلفن عمر باتری است. S7 Edge بزرگتر، دارای یک باتری 3600 mAh در مقایسه با باتری 3000 mAh مدل S7 می باشد.
وگرنه این دو تلفن یکسان هستند. هر دوی آن ها دارای حافظه ی داخلی 32GB ، و حافظه ی قابل توسعه ی یکسان، پردازشگر Qualcomm Snapdragon 820 یکسان و حافظه ی 4GB هستند، هر دو با سرعت یکسانی به شارژ کردن باتری می پردازند، هر دو با سرعت یکسانی از قابلیت شارژ شدن بدون سیم برخوردارند و هر دو دارای مقاومت ضدآب IP68 هستند.
این دو به عنوان بهترین تلفن های این شرکت تا زمانی بودند که سامسونگ به عرضه ی مدل جدید Galaxy Note7 خود در هفته ی گذشته پرداخت.
و حالا در رنگ Pink Gold عرضه خواهد شد.

برچسب هاGalaxy S7S7 Edge
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
بهار
۲:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين
سلام تو ایران نیس؟
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل