اپلیکیشن
الناز فرجی۸:۱۲ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ خرداد

گوگل I/O ، رویداد عظیمی که توسعه  دهندگان برای آن تلاش بسیار کرده اند  تا پایان 2016  به تعویق انداخت.طبق معمول، مدیر عامل شرکت سوندار پیچای و یکی از میزبانان کمپانی یک دیدگاه کلی درمورد طرح های سال دیگر برای مردم ارائه کرد.متاسفانه، برای به واقعیت پیوستن این طرح ها باید صبور باشیم از آنجایی که گوگل به شخصه اعلام کرده که در طی بازه زمانی چند ماه منتظر این اتفاقات نباشید.
البته این به معنی کوچک کردن اعلان گوگل نیست علاوه بر این بسیاری از کمپانی های بزرگ و مهم در طی شش ماه آینده تغییرات بسیار بزرگ و تاثیرگذاری خواهند کرد.
جالب توجه ترین اخبار در بین این موارد صفحه HOME گوگل و حالت (محافظ صفحه)Daydream بود.دومین مورد این است که گوگل برای این مدت تلاش بسیاری در زمینه اپلیکیشن های مختلف کرده است که پیشرفت زیادی نیز داشته است. این تغییرات را افرادی که با جی میل، تقویم گوگل و Google Now زیاد سر و کار دارند درک میکنند.Google home  تمام داده ها و اطلاعاتی را که ذخیره کرده اید با محصولات بهتری محافظت خواهد کرد.به همان اندازه که آمازون اکو میتواند جذاب و خوب باشد، تصور اینکه Google home نیز همچین صفتی را دریافت کند دور از انتظار نیست.

برچسب هاGoogle I/O
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
aref
۱:۱۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد
خانوم فرجی ترجمه هاتون واقعا خوبه من خیلی خوب میتونم برای گزارش هام ازشون استفاده کنم ممنونم
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

درز تصاویری از اپلیکیشن جدید گوگل