تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

مایکروسافت به تازگی بسته بروز رسانی را توسعه داده، که منحصرا برای برطرف کردن باگ های امنیتی سیستم ویندوز طراحی شده است. توسعه دهندگان مایکروسافت به تازگی 14 بسته بروز رسانی را منتشر کرده اند که 7 بسته آن برای امنیت سیستم بسیار حیاتی می باشد. به گفته کارشناسان نصب این بسته های بروز رسانی اهمیت بسیار بالایی در میزان امنیت اطلاعات کاربران این سیستم عامل خواهد داشت.
علاوه براین، بروز رسانی سیستم مرورگر های Edge و Internet Explore نیز ارائه شده است. البته اگر به Graphics Component و  Officeتوجه نکنیم امنیت سیستم تا حد بالایی افزایش یافته است.
 یکی از مهم ترین بسته های به روز رسانی MS16 نام داد، که به طور انحصاری برای سرورهای دیجیتال و پایگاه داده مانند اوراکل اوتساید طراحی شده است.
به گفته کارشناسان کاربران برای جلوگیری از راه های نفوذ به اطلاعات شخصیشان، ملزم به نصب تمامی پچ های ارائه شده هستند. آن ها می گویند کاربران حرفه ای و مدیران وب سایت  ها باید این کار را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند زیرا سایت های عمومی اولین راه برای آسیب پذیری عمومی خواهد بود و هکر ها، با فریب کاربران و ترغیب آنان  به بازدید از وب سایتهای هک شده و یا باز کردن فایلها و اجرای کد از راه دور اطلاعات آنان را بسرقت خواهند برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه