نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ بهمن

Google قصد دارد تصمیم تازه ای برای خاتمه بخشیدن به خدمات برنامه کاربردی  Android Now اتخاذ نماید. آنچه که مشکل ساز شده است، سفارشی بودن این برنامه برای کمپانی بوده است. اولین و بزرگ ترین مشکل در استفاده از این برنامه سیستم عامل خواهد بود، زیرا این برنامه دارای تم های بسیار زیادی است و سیستم عامل را دچار مشکل خواهد کرد.
با این حال بسیاری از کاربران همچنان از این برنامه راضی هستند و از آن استفاده می کنند. کارشناسان این کمپانی آمریکایی بر این عقیده بودند که این نرم افزار باعث رضایت کاربران خواهد بود، زیرا می توانند به دلخواه تم گوشی خود را تغییر دهند، اما در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای سری قدیمی گوشی های Nexus قابل اجرا بود و با روی کار آمدن محصول Pixel، قاعدتا برنامه Google Now دیگر اجرا نخواهد شد.
در حال حاضر این کمپانی اطلاعیه ای را مبنی بر حذف این نرم افزار و عدم امکان دانلود آن از فروشگاه گوگل منتشر کرده است. کاربران این برنامه تنها سه ماه اول سال جاری را قادر به استفاده از نرم افزار خواهند بود و پس از آن بنا به تصمیم گوگل امکان تغییر تم در گوشی های خود را نخواهند داشت و تنها باید از پیش فرض هایی که در گوشی وجود دارد استفاده کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه