اپلیکیشن
الناز فرجی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۸ فروردين

چند بار پیش آمده که عکس هایی را ناخواسته برای دوستان تان بفرستید؟ چند بار پیش آمده که از طریق دوستان تان عکس های آزار دهنده را در رسانه های اجتماعی دریافت کرده باشید؟
چند بار پیش آمده که پست هایی را Unfollow کنید و یا حتی مجبور شوید که حساب کاربری خود را غیر فعال کنید. عکس ها در فیس بوک حدود 39 درصد بیشتر از پست های متنی و یا حتی فیلم ها می باشند همچنین برای کاربران عکس ها 93 درصد جذاب تر از پست های متنی می باشند. بنابراین اگر هیچ راهی برای فرار از عکس ها وجود ندارد حداقل باید راهی برای جمع آوری و محدود کردن آنها وجود داشته باشد.
برنامه Galleri-5 می تواند پاسخ این مشکل باشد. این اپلیکیشن که در پایان ماه مارس به بازار ارائه می شود به خودی خود یک پلت فرم برای کشف عکس می باشد و به کاربران اجازه می دهد که محتوای عکس ها را باتوجه به سلیقه خودشان غربال کنند.
این برنامه که توسط Rahul Regulapati و Movin Jain ساخته شده است این امکان را به کاربران می دهد که دریافت عکس ها را از مخاطبان خاص و با موضوعات خاصی برنامه ریزی کنند. این عکس های انتخاب شده ،در گالری قرار گرفته و به کاربران اجازه می دهد که مشخصات عمومی عکس را به عکس در فیس بوک و دیگر رسانه های اجتماعی اضافه کنند.

حفره عکس های نوزاد، اگر شما می خواهید
Rahul و Movin در رابطه با این برنامه می گویند که قبل از انتشار،  این نرم افزارتوسط بیش از هزار کاربر بررسی شده است و حدود 80 درصد آنها اعلام کرده اند که با استفاده از این اپلیکیشن توانسته ایم عکس های مورد علاقه خود را مشاهده کرده و از دیدن عکس هایی که به آنها علاقه نداریم اجتناب کنیم.
هدف نهایی این نرم افزار این است که عکس های بارگذاری شده را با توجه به موضوعات مختلف دسته بندی کند تا مردم بتوانند به راحتی به جستجو در آن پرداخته و عکس مورد علاقه خود را بیابند. Rahul در نمایشگاه فناوری آسیا گفت که "این موتور جستجو، بسیار قوی است".
این برنامه اکنون در اندروید کار می کند اما در حال حاضر کاربران اپل تنها با استفاده از دعوت نامه می توانند از آن استفاده کنند. Rahul در مورد این نرم افزار گفت که یک تیم در حال ساخت وبسایتی برای این نرم افزار می باشد و احتمالا تا پایان ماه مارس کار آن به پایان می رسد.
هنگامی که شما وارد سیستم می شوید برنامه از شما می خواهد که موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنید. شما می توانید گزینه هایی مانند لاداخ (یک منطقه مرتفع در شمال غربی هند، پاکستان و چین که شامل رشته کوه لاداخ و قراقروم در دره سند می باشد)، کیک، سفر، عشق در شهر، چهره ها و دیگر گذینه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
Rahul می گوید که در حال حاضر حدود 1000 نفر این نرم افزار را خریده اند و می توانند عکس ها را با توجه به زمینه مورد علاقه شان فیلتر کنند. همچنین راهول اشاره می کند که این برنامه یک پلت فرم تجاری نیست و پولی که بابت فعال سازی آن دریافت می شود برای هزینه های ثابتی است که این کار دارد.
او  گفت آنها می خواهند که اگر شرکت های بزرگ از آنها حمایت کنند در آینده این برنامه را به صورت رایگان در اختیار عموم می گذارند. همچنین او اعلام کرد که انتظار داریم تا پایان سال حدود 5 تا 10 برند معروف را برای پشتیبانی و حمایت مالی از آن جذب کنیم.

برچسب هاFacebook،wedding pics
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟