نرم افزار
سارا محمد علیئی۴:۳۳ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

بسیاری از صاحبان دستگاه های تلفن همراه بر روی سیستم عامل آندروید بطور مداوم با پیام تبلیغاتی مزاحم موجود در سرویس گوگل پلی مواجه می شوند.
این کمپانی در حال حاضر خبر خوبی را برای کاربران این سرویس دارد .آن هم این است که بزودی از شر آگهی های تبلیغاتی مزاحم خلاص خواهند شد و به راحتی می توانند جستجوی خود را انجام دهند.
درحقیقت، در تمامی برنامه هایی که حاوی تبلیغات هستند در کنار گزینه دانلود علامتی وجود دارد که پرداخت درون برنامه ای را یادآوری می کنند. علاوه بر این کاربران برای آگاهی از محتوای تبلیغات به دلخواه خود می توانند با کلیک بر روی گزینه پاپ آپ از چگونگی آن ها مطلع شوند.البته این کار فعلا در مرحله تست است و پس از موفقیت برای تمامی کاربران قابل اجرا خواهد بود.
پیش از این، در هنگام نمایان شدن تبلیغات مزاحم سرویس های خاص مجبور به باز کردن لینک یا نصب برنامه آن می شدیم و سپس می توانستیم به صفحه مورد نظر خود بازگردیم.
این کار در نتیجه اعتراض کاربرانی بوده است که با آگهی های تبلیغاتی آزار دهنده وغیر منتظره در صفحه نمایش گوشی خود مواجه شده اند آگهی هایی که تمام صفحه نمایش را پر می کنند و در هنگام بازی آنلاین بر روی صفحه نمایان می شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه