ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به همراه چند شرکت بازی‌سازی در یازدهمین دوره ی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضوری فعال دارد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حضور پررنگ بازی‌سازان از ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال است و علاقه‌مندان به صنعت بازی‌سازی می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.
این نمایشگاه از ابتدای هفته میزبان علاقه‌مندان به بازی‌‌های دیجیتال، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و موبایلی و برخی رسانه‌های خبری است که درحین برگزاری این نمایشگاه کارگاه‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
بیش از 120 نشست و کارگاه تخصصی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به طور رایگان در آن‌ها حضور پیدا کنند.
غرفه‌ی بزرگ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز شامل چند بخش می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به حضور فعال نظام رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای (ESRA)، مرکز پژوهش (DIREC) و نمایشگاه و همایش Tehran Game Convention یا TGC حضور دارند.
نظام ESRA با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای را توضیح داده و اهمیت توجه به این نظام را شرح دهد. همچنین دیواره‌ای شامل اطلاعات کامل ESRA در غرفه ی در نظر گرفته شده است.
علاوه بر این در بخشی از غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سیر تکاملی بازی‌ها و کنسول‌ها معرفی شده و کنسول‌های نوستالژیک و قدیمی به نمایش درمی‌آیند. معرفی ۵ بازی ایرانی نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه