ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ اسفند

شرکت ارتباطات زیرساخت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2021) که از پنجم تا هشتم اسفند ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، توانمندی‌ها و دستاوردهای ارتباطی خود را عرضه می کند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ، حسنعلی عیسی زاده مدیر کل دفتر مدیرعامل ،روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت با اعلام این مطلب افزود : شرکت ارتباطات زیرساخت امسال نیز همانند سالهای گذشته به همراه سایر شرکت ها و سازمانهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن 8 و 9 این نمایشگاه حضور دارند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام) از آن به عنوان بزرگترین رویداد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور نام برد و تصریح کرد : فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به منظور ارایه دستاوردها و توانـمندی هـای خود تـمام تـلاش خود را جـهت حـضور پررنـگ در این رویداد به کار گرفته اند.
.مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت شعار امسال و این دوره از نمایشگاه را "عرضه و تقاضای فناوری برای جهش تولید "عنوان کرد.
وی افزود : این نمایشگاه تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، به شکل محدود و با حضور تعدادی بازدیدکننده و با رعایت تمامی پروتکل های کامل بهداشتی برگزار می شود.
عیسی زاده توضیح داد : پوشش خبری ویژه برنامه ها و رویدادهای نمایشگاه از طریق پرتال این شرکت به نشانی www.tic.ir ، معرفی پروژه ها و توانمندی های شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب فیلم از جمله برنامه های این شرکت در بیست و یکمین دوره برگزاری نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی است .
لازم به ذکر است : بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی( ایران تلکام 2021) با مساحت 5 هزار متر مربع و با حضور 100 شرکت داخلی برگزارمی شود.
همچنین شرکت های بزرگ و خصوصی در این نمایشگاه غرفه دارند و نهادهای کوچک و بزرگ همچون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،شرکت ارتباطات زیر ساخت ،سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت خدمات هوایی پیام ، سازمان فناوری اطلاعات ،شرکت ملی پست ،پست بانک ، صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری سجاد، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حمایت از شرکت های دانش بنیان حضور دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه