گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ دي

پتنت جدید Apple به شارژ بی‌سیم دور برد مبتنی بر RF، همراه با خطوط سیستم Energous اشاره دارد که اخیرا تائیدیه‌ی FCC را گرفته است. آنطور که در برنامه‌های پتنت Apple مرسوم است، و محتوا تا حد ممکن آن را می‌رساند، این برنامه شامل شارژ بی‌سیم و با سیم است – اما مشکلی که شرکت تلاش می‌کند آن را برطرف کند مربوط به شارژ بی‌سیم طیف بلند Apple است.
شارژ مبتنی بر RF دو مشکل دارد. ابتدا اینکه با فاصله گرفتن دستگاه از شارژر، میزان قدرت موجود در آن به طور چشمگیری کاهش می‌یاید. دوم اینکه، الزامات امنیتی میزان قدرتی را که می‌تواند در مکان اولیه جابه‌جا شود، محدود می‌کند. نتیجه‌ی نهایی اینکه میزان توان قابل استفاده در دستگاه‌ها اغلب بسیار محدود هستند، اما پتنت جدید Apple روشی برای حل این مشکلات ارائه می‌دهد. بر این اساس، دستگاه اولویت‌بندی می‌کند که چه دستگاه‌هایی به ترتیب شارژ دریافت کنند.
به بیان دیگر، شما می‌توانید به عنوان مثال به سیستم اعلام کنید که iPhoneتان زودتر از iPad شارژ شود. اما راه حل Apple از این هم پیچیده‌تر است، در این روش دستگاه جدید بر اساس الگوی شارژ مورد نیاز برای یک روز معمولی، دستگاه را شارژ می‌کند و سپس به سراغ دستگاه بعدی می‌رود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه