ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۴ تير

وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه‌ی سفر به استان مازندران با جمعی از جوانان و نخبگان حوزه ICT و شرکت‌های نوپا در این استان دیدار و گفتگو کردند.
در دیدار آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با جمعی از جوانان و نخبگان حوزه‌ی ICT و شرکت‌های نوپا در استان مازندران که مهندس سید مجید صدری و جمعی از مدیران ارشد حوزه‌ی مخابرات و ارتباطات استانی نیز حضور داشتند، مهندس صدری با اشاره به ظرفیت‌های گسترده شرکت مخابرات ایران به منظور همکاری با شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها گفت: به دنبال تهیه‌ی یک مدل مشارکتی با شرکت‌های نوپا به منظور استفاده از ظرفیت‌های بالای حوزه‌ی فناوری‌های نوین هستیم.
وی افزود: شرکت مخابرات ایران در حوزه‌ی دیتا و زیرساخت‌های مربوط به شبکه آمادگی دارد تا با توجه به ظرفیت کسب‌وکارهای نوپا همکاری لازم و مطلوب را با این بخش‌ها داشته باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد: ارتقای کسب‌وکارهای نوین و شرکت‌های دانش بنیان به عنوان پیشران توسعه‌ مطرح است و شرکت مخابرات ایران می‌تواند با استفاده از امکانات خود برای رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای نوپا همکاری کند.
نخبگان و فعالین حوزه‌ی ICT مازندران نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های مجموعه‌ی مخابرات از کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها ، مباحث و دغدغه‌های مربوط به تجاری‌سازی فعالیت‌های استارتاپ‌ها را با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در میان گذاشتند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه