نرم افزار
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

احتمالا، صفحه سوندار پیچای توسط گروه هکری به نام OurMine هک شده است. هکرها  با استفاده از سرویس پرسش و پاسخ Quora توانستند به صفحه شخصی مدیر عامل گوگل سوندار پیچای دسترسی پیدا کنند.
کورا یک وبگاه پرسش و پاسخ است که کاربران میتوانند سؤال بپرسند و پاسخ دهند و ویراستاری کنند. کورا پرسش و پاسخها را دسته بندی میکند. کاربران میتوانند سؤالها را ویرایش کنند و حتی به دیگر کاربران پیشنهاد اصلاح و ویرایش پاسخهایشان را بدهند.
مسئولیت هک را، گروه هک OurMine، که به تازگی حساب کاربری مارک زوکربرگ را در گوگل هک کرده،به عهده گرفته است.
با توجه به این واقعیت است که حساب کاربری پیچای در کوارا به صفحات شخصی وی در شبکه اجتماعی توییتر در ارتباط است، هکرها قادر بررسی اطلاعات 508000 مشترک در صفحات وی شده اند. به گفته هکر ها انجام چنین اقداماتی برای بررسی میزان امنیت حساب کاربری افراد مشهور در اینترنت است.
با توجه به این که در حال حاضر تمام توییت ها از صفحه سوندار پیچای پاک شده است.
به یاد دارید که در اوایل ماه ژوئن، هکرها حساب شبکه اجتماعی توییتر مارک زوکربرگ را شکستند. پس از آن ظاهرا چند پرونده  دیگر نیز برای پیگیری هک حساب های کاربری افراد مشهور ایجاد شد که مسئولیت همه آن ها را گروه Ourmine بر عهده گرفت.
علاوه بر این، هک حساب کاربری یک میلیاردر در Pinterest با پیغام کاری از "گروه هک Ourmine" در صفحه وی مشاهده شده است.
جالب است بدانید مدیران شبکه های اجتماعی در سایت خود، درهنگام ثبت نام کاربرانشان از آنان می خواهند که رمز خود را معمولا غیر قابل حدس انتخاب کنند اما گروه اورماین اعلام کرده که ظاهر خود این افراد رمز های ورود حساب کاربریشان را بسیار ساده و قابل حدس انتخاب کرده اند در نتیجه به راحتی هک خواند شد.

برچسب هاgoogleQuoraOurMine
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دید خیابانی گوگل(google's street view) شما را به زیر خیابان ها و به اعماق دریاها میبرد