امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن

به گزارشی از Proofpoint، گروهی از هکر ها در اقدامی جدید با استفاده ا نرم افزاری مخرب امنیت اطلاعات کاربران Chrome را با تهدید مواجه کرده اند.
به گفته کارشناسان، هکرها با استفاده از نرم افزار EITest که در گذشته نیز برای حمله به کاربران کروم استفاده شده است، توانسته اند کاربران این مرورگر را تهدید کند. اولین حمله این کاربران در اوایل ماه دسامبر انجام شده بود. هنگامی که قربانی مرورگر Chrome را باز می کند با اولین کلیک بر روی سایتی که هکر ها نمایش می دهند با صفحه ای با حروف ناخوانا مواجه می شود. در بالای صفحه عبارتی با مضمون، فونت های شما به روزرسانی نشده و مرورگر نمی تواند فونت ها را نمایش دهد، برای دانلود فونت های جدید به سایت زیر مراجعه کنید. در این مرحله کاربر تنها با کلیک کردن بر روی سایت می تواند مرورگر خود را ببند.
هنگامی که کاربر به مرورگر اجازه دانلود فایل را می دهد، فایل Chrome_Font.exe شروع دانلود کرده و بدافزار Fleercivet را به صورت پنهانی وارد سیستم خواهد کرد. طبق گفته کارشناسان این پیام تاکنون تنها برای کاربران Chrome در سیستم عامل Windows نمایش داده شده است. آنان اطمینان داده اند بر روی مرورگر های دیگر خطری متوجه کاربران نخواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه