گوناگون
رضا حسن زاده۱:۱۷ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ آذر

هفته گذشته هکرها به کمپانی سونی هشدار دادند که اگر کمپانی سونی خواسته های آنها را برآورده نکند آنها فایل ها و عکس های مربود به کمپانی را که بدست آورده اند در دسترس عموم قرار خواهند داد.

هکرها پساز حمله به سایت سونی پیکچرز توانستند به آن نفوذ کنند و عکس ها و فیلم های بسیاری را سرقت کنند و از بخت بد سونی، به نظر میرسد که این هکر ها چیزی حدود ده ترابایت از این اطلاعات را که از سرورهای این شرکت بدست آورده اند را منتشر کردند.
در لینکی که امروز منتشر شده و در سایت های مختلف به اشتراک گذاشته شده است فایل هایی از حمله هفته گذشته این هکر ها در دسترس عموم قرار گرفته که شامل لیست حقوقی و جزئیات کامل مربوط به حقوق مدیران ارشد این شرکت می باشد. فایل های منتشر شده به شامل مشخصات کامل کار مندان و روکرد های مالی آنها نیز می باشد اما این همه اطلاعات نیست چرا که اطلاعات شخصی کارمندان مانند آدرس و اطلاعات تماس آنها و ... بر روی سایت ها قرار گرفته است، همچنین بسیاری از فیلم هایی که این کمپانی هنوز منتشر نکرده در اختیار این هکرها قرار گرفته و آنها تهدید کرده اند که در صورت اینکه این کمپانی به خواسته های آنها پاسخ ندهد در آینده آنها فایلی شامل پسوردها و رمزهای شخصی جهت دسترسی به سرور این شرکت را منتشر خواهند کرد.
به گزارش سایت ریپورت سونی فکر میکند که این خرابکاری ها و اقدامات مخرب از سوی کره شمالی انجام شده و به دنبال اثبات این موضوع می باشد.

برچسب هاSony PicturesHackSony
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سونی برای انجام کارهای خود روی به کاغذ و قلم آورد