گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۴ شهريور

در ژاپن در هنگام نصب نرم افزار بر روی نسل جدیدی از ربات های هوشمند، یکی از ربات ها به سازنده ی خود حمله کرد. گفتنی است این فرد دچار چند آسیب جزئی شده و ربات نیز برای بررسی و عیب یابی موقتا از شبکه خارج شده است.
این دستگاه های رباتیک با استفاده از اطلاعات ذخیر شده بر روی فضای ابری و دریافت ارتباطات سیگنالی فعالیت می‌کنند. به همین علت می‌توان به راحتی بر روی آن ها نرم افزارهای متنوعی را نصب کرد تا با استفاده از هوش مصنوعی فعالیت های مورد نظر را انجام دهند. گفتنی است این اتفاق در محلی که توسعه دهندگان قصد داشته اند ربات هایی هوشمند را با تولید انبوه برای معرفی در سال 2020 آماده کنند رخ داده است. به گفته‌ی توسعه دهندگان هدف اصلی این ربات ها، حفاظت از صاحبانشان است. هزینه‌ی تقریبی هر یک از این دستیاران هوشمند، حدود 10 هزار دلار است.
بر اساس این خبر در هنگام نصب آخرین نرم افزار بر روی این ربات ها، یکی از ربات ها به فرد توسعه دهنده حمله کرده است و آن مرد را تهدید کرد تا از قوانینی که به صورت پیش فرض در دستگاه بارگذاری شده است، پیروی کند. از نظر کاربران این اتفاق فیلم هایی را در مورد طغیان ربات ها علیه بشر را برای آنان یادآوری می کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه