ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر، دکتر پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و معاون علمی و فناوری از دستاوردهای پزشکی در حوزه سیمولاتورها که در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به نوعی یک خانه نوآوری و فناوری ایران (تهران) محسوب می شود که آغاز به کار کرده است.
به گفته وی، این خانه قرار است به زودی افتتاح رسمی شود.
وی افزود: تاکنون این خانه نوآوری و فناوری تحت عنوان آی – هیت در سوریه، کنیا و بسیاری از کشورها راه اندازی شده و قرار است در کشورهای دیگر نیز راه اندازی شود.
صالحی با بیان اینکه در این نمایشگاه دستاورد شرکت های دانش بنیان که ظرفیت صادراتی دارند، به نمایش گذاشته می شوند، تصریح کرد: کارکرد این نمایشگاه دائمی به تصویر کشیده شدن محصولات دانش بنیان متناسب با برنامه های مختلف است.
معاون تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در حال حاضر که وزیر بهداشت از دستاوردهای این نمایشگاه بازدید کرد، در بخشی از نمایشگاه، دستاوردهای پزشکی به نمایش گذاشته شدند، خاطرنشان کرد: همچنین بخش های دیگر این نمایشگاه در حوزه های مختلف همچون مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست فناوری و غیره مستقر هستند.
وی ادامه داد: این خانه های نوآوری و فناوری توسط معاونت علمی و مرکز تعاملات این معاونت راه اندازی شده که در مواقع لازم وزارتخانه ها می توانند درخواست داشته باشند که دستاوردهای یک حوزه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه