ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳۰ فروردين

به گزارش ارز دیجیتال، سخنگوی صنعت برق از افزایش ۷ درصدی تعرفه برق در سال ۹۸ برای تمام مشترکان و همچنین افزایش ۲۳ درصدی این تعرفه برای مشترکان پر مصرف خبر داد.
تعرفه برق از ابتدای اردیبهشت برای همه پله‌های مصرفی ۷ درصد افزایش می‌یابد که با مشخص شدن الگوی مصرف برای هر نقطه کشور، کسانی که بیش از الگو مصرف برق داشته و به اصطلاح پرمصرف باشند، از ابتدای خرداد علاوه بر این ۷ درصد، ۱۶ درصد دیگر هم در پله‌های بالای الگوی مصرف شاهد افزایش تعرفه خواهند بود که بدین ترتیب افزایش تعرفه برای پرمصرف‌ها در مجموع به ۲۳ درصد می‌رسد.
محمود رضا حقی فام سخنگوی شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) دیروز در یک نشست خبری با اشاره به اینکه از ۲۹ میلیون مشترک برق خانگی، ۳ میلیون مشترک پر مصرف در کشور وجود دارد، گفت: از ابتدای اردیبهشت تعرفه برق ۷ درصد افزایش خواهد داشت که برای پرمصرف‌ها ۱۶ درصد خواهد شد، همچنین در ابتدای خرداد تعرفه پر مصرف‌ها ۲۳ درصد افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه از اول اردیبهشت تعرفه‌های جدید اعمال خواهد شد، افزود: برای مشترکان پرمصرف هر ماه قبض صادر می‌شود و با توجه به اینکه اول اردیبهشت کنتور‌های برق قرائت می‌شود، تعرفه درقبوض خرداد و تیر لحاظ می‌شود.
حقی فام درباره میزان خسارت وارده به صنعت برق در سیل اخیر گفت: ۶۵۸ میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد شده است که به احتمال زیاد بعد از فروکش کردن سیل، خسارت‌ها بیشتر هم می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه