تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد

احتمالا قرار است اپل، زودتر از آنچه تصور می کنیم آیفون 8 را به نمایش بگذارد . به نظر می رسد پس از عرضه آیفون 7، این کمپانی تا سال 2017 گوشی جدید خود با نام آیفون 8 با قابی شیشه ای، صفحه نمایش OLED و چیپ ست با تکنولوژی 10 نانومتری خود را به بازار معرفی کند. البته این اخبار در سایت Weibo و در حساب کاربری تحلیلگر شناخته شده فناوری به نام سان چانگی نوشته شده است.

ویژگی ها

این کارشناس می گوید، این امری طبیعی خواهد بود که آیفون 8 پردازنده اپل  A11 را دریافت کند. به گزارش دیجیتایمز کمپانی تایوانی(Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC تولید کننده انحصاری این دسته پردازنده ها که با استفاده از تکنولوزی 10 نانومتری FinFET ساخته می شوند، خواهد بود.
این کمپانی تراشه های خود را در رابطه با رقیب اصلییش یعنی سامسونگ تغییر خواهد داد.
صفحه نمایش OLED در آی فون 8 احتمالا مشابه گوشی های سامسونگ باشد. طبق خبر هایی در چند ماه گذشته این دو غول فن آوری در نشستی قرارداد های برای تولید صفحه نمایش توسط کمپانی سامسونگ منعقد کرده بودند. و احتمالا آخرین نسخه ای که صفحه نمایشی LCD خواهد داشت آیفون 7 است.
علاوه بر این، اپل قرار است بجای  آلومینیوم از شیشه استفاده کند. طی رونمایی از Corning Gorilla Glass 5 در 20 جولای، مشخص شده این ویژگی در گوشی های هوشمند استثنایی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این گوشی دارای لبه هایی منحنی مانند سامسونگ گلکسی 7 خواهد بود یا نه اما با ویژگی های عنوان شده احتمال آن زیاد است.

برچسب هاiPhone 8Apple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا میدانید هزینه واقعی ساخت آیفون چقدر است؟