سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين

بله، به نظر می‌رسد Xbox One بدون دیسک حقیقت دارد. WinFuture تصاویری به دست آورد که می‌گوید Xbox One S All Digital را نشان می‌دهد. طراحی این کنسول دقیقا چیزی است که انتظار داشتیم، یک Xbox One S بدون درایو Blue-ray. این سیستم مجهز به ۱ ترابایت هارد دیسک (حداقل در اروپا) است و با کپی‌های از پیش نصب شده‌ای از Forze Horizon 3 ،Minecrafit و Sea of Thieves برای فروش به بازیکنان آماده است.
سیستم All Digital خیلی زود در تاریخ ۱۶ آوریل رونمایی می‌شود و ممکن است از ۷ می به اروپا برسد. احتمالا باید منتظر عرضه‌ی این سیستم در چارچوب زمانی مشابه برای دیگر کشورها هم باشیم. با این حال، اطلاعات جدید کاملا شایعات قبل را تائید نمی‌کنند. قبلا گفته شده بود، این نسخه به قیمت 230 تا 260 دلار فروخته می‌شود، درحالیکه تعجب نمی‌کنیم اگر قیمت‌گذاری برای نقاط مختلف جهان تفاوت داشته باشد.
اعتقاد بر این است که Xbox One S All Digital نشان‌دهنده‌ی آزمایشی از طرف مایکروسافت برای نسل آینده‌ی خط تولید Xbox است. اگر این آزمایش موفقیت‌آمیز باشد، مایکروسافت ممکن است تمایل بیشتری به پذیرش استراتژی بدون دیسک در آینده داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه