اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

همانطور که ماه گذشته گزارش شد، گوگل در حال یکی کردن تمامی ابزارهای پرداختی مختلف خود با عنوان نام تجاری Google Pay است. به هر حال بر روی دستگاه‌های اندروید برنامه‌ی Android Pay بسته شده است. این تغییر از امروز با راه‌اندازی Google Pay برای اندروید آغاز شد.
با این شرایط، گوگل در حال عرضه‌ی به‌روزرسانی از Android Pay و معرفی برخی قابلیت‌های جدیدی است که این شرکت امیدوار است آن را در هر جایی – هم فروشگاه‌ها و هم اینترنت – ارائه دهد. علاوه بر این گوگل در حال راه‌اندازی طراحی مجددی از برنامه‌ی Google Wallet برای ارسال و درخواست پول است، این برنامه اکنون Google Pay Send نامیده می‌شود. در مرحله‌ی اول هم کاربران آمریکایی و انگلیسی قادر به استفاده از برنامه‌ی Google Pay برای ارسال و درخواست پول خواهند بود.
در نگاه اول، برنامه‌ی Google Pay جدید اساسا طراحی مجددی از Android Pay است که نزدیک‌تر به خود Google Material Design شده است. در زمینه‌ی قابلیت‌ها هم همه چیز جدید نیست. یک تغییر قابل توجه این است که صفحه‌ی اصلی Google Pay به شما فروشگاه‌های اطرافتان را در جایی که هستید و می‌توانید از این برنامه استفاده کنید، نشان می‌دهد. همینطور صفحه‌ی اصلی برنامه‌ی جدید به شما لیستی از خریدهایتان را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه