گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ فروردين

قطعا شما نیز در طول مدت استفاده از کامپیوتر و یا لپ‌تاپ با هارد دیسک سر و کار داشته‌اید و شاید برندهای معروف را بشناسید. یکی از برندهایی که در این عرصه به عنوان برند با دوام در تولید هارد دیسک به حساب می‌آید هیتاچی است که برخی با نام تجاری HGST این برند را می‌شناسند، اما خبر بدی برای افرادی که به هارد دیسک‌های این برند علاقه دارند، داریم. گویا هیتاچی به زودی با برند وسترن دیجیتال (Western Digital) ادغام خواهد شد.
و اگر خبرها را دنبال کرده باشید، اکنون شرکت هیتاچی در اختیار وسترن دیجیتال می‌باشد و اکنون این برند تصمیم گرفته است که هیتاچی را کنار بگذارد. این تغییر یک قربانی نیز تاکنون داشته است، اینکه هارد دیسک مخصوص دیتا سنتر HGST Ultrastar 7K8 از این پس با نام مدل WD Ultrastar DC HC320 عرضه می‌گردد. بر اساس گفته‌های مدیر بخش هارد دیسک‌های هیتاچی، با توجه به این تغییر تمامی محصولات این برند با نام وسترن دیجیتال عرضه خواهند شد و در آخر نیز به طور کامل HGST کنار گذاشته خواهد شد.
از گذشته تاکنون، برند وسترن دیجیتال تحولات بسیار بزرگی را تجربه کرده است و چندین کمپانی مختلف و بزرگ را به زیر مجموعه‌ی خود آورده است. بخش ابزارهای ذخیره‌سازی هیتاچی در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد که خود حاصل ادغام بخش هارد دیسک‌های هیتاچی و IBM بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه