سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ خرداد

Nintendo توجهات بیشتری را در پرداخت آنلاین خدمات اشتراکی معطوف کرده است و در حال برنامه‌ریزی است تا آن را برای کنسول Switch خود ارائه دهد. به احتمال زیاد این برنامه در پائیز سال جاری یا اوایل سال 2018 اجرایی می‌شود. همچنین این شرکت اعلام کرد در کنار اجرای این سرویس، اپلیکیشن تلفن همراهی را هم در سال بعد راه‌اندازی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد دوستانشان را نیز دعوت کنند، جلسات بازی را تنظیم کنند یا در طول بازی از طریق صفحه نمایش دومی با یکدیگر گفتگو کنند.
Nintendo تابستان امسال اجازه می‌دهد کاربران نگاهی کوتاه به نسخه‌ی محدود و رایگان این نرم‌افزار داشته باشند. بازی آنلاین Switch تا زمان ارائه‌ی کامل این خدمات به صورت آنلاین در سال 2018 رایگان خواهد بود، تحت این شرایط بازیکنان نیاز دارند به منظور دسترسی آنلاین در بازی‌های چند نفره هزینه پرداخت کنند. هزینه‌های عضویت به صورت یک ماهه ۳/۹۹ دلار، سه ماهه ۷/۹۹ دلار و یک‌ساله ۱۹/۹۹ دلار است. با این هزینه علاوه بر دسترسی به بازی‌های چند نفره، اشتراک برای معاملات فروشگاه‌های اینترنتی نیز آزاد است و علاوه بر این موارد دسترسی به بازی‌های کلاسیک از فهرست سال‌های دور Nintendo، به‌روزرسانی پشتیبان بازی‌های چند نفره و قابلیت بازی بر روی کنسول جدید فراهم شده است.
Nintendo قبلا اعلام کرده بود دانلود این بازی‌ها در هر زمان تنها برای یک ماه در دسترس هستند، مانند سرویس Play Station Plus متعلق به Sony، اما در اعلامیه‌ی جدید خود در سایت Kotaku تائید کرد که همه‌ی این بازی‌های تحت پوشش این برنامه برای تمامی مشترکین در یک کتابخانه در دسترس هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه