ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

به گزارش مهر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: خدمات «دولت همراه» به زودی رونمایی می‌شود.
رسول سرائیان در نشست بررسی ارتباطات روستایی که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، گفت: در راستای ارائه‌ی خدمات الکترونیک بر بستر موبایل به مردم، به زودی اپلیکیشن دولت موبایل راه‌اندازی می‌شود.
وی تاکید کرد: این یک برنامه‌ی نرم‌افزاری کاربردی مورد نیاز شهروندان است که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند روی این پلتفرم، خدمات خود را به مردم ارائه کنند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید براینکه ارائه‌ی اپلیکیشن‌های متعدد برای خدمات مورد نیاز مردم گیج‌کننده است، افزود: با اجرای پروژه‌ی خدمات دولت همراه، سرویس «کارپوشه‌ی ملی ایرانیان» را برای مردم راه‌اندازی می‌کنیم تا هر ایرانی برای تعاملات دولتی خود از یک بستر واحد استفاده کند.
معاون وزیر ارتباطات اضافه کرد: این پلتفرم، امکان دریافت خدمت دولتی برای شهروندان را به صورت یکپارچه و منسجم فراهم می‌کند و از دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم که اپلیکیشن خدمت خود را از طریق این پلتفرم ارائه کنند.
وی با بیان اینکه با فراگیرشدن ابزارهای فناوری، دیگر خدمات فیزیکی پایدار نخواهند بود و مطالبه ایجاد محیط فیزیکی و کارمند فیزیکی از دولت، جوابگو نیست، گفت: برای بهبود ارائه‌ی خدمات به شهروندان از مراکز داده دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم که به مرکز تبادل ترافیک وزارت ارتباطات (GSB) متصل شوند و علاوه بر اطلاعات و دیتای خود، در جهت تبادل اطلاعات با سایر دستگاه‌ها نیز اقدام کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه