کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

چرا Uber تیمی را خریداری می‌کند که از رقبای Snapchat محسوب می‌شوند؟ برای ایجاد اپلیکیشن راننده با حس انسانی بیشتر.
Uber استدیوی اپلیکیشن محصول اجتماعی Swipe Labs را که توسط Marwan Roushdy توسعه داده شده است را تصاحب کرده است. Roushdy و تعدادی از مهندسین این استارتاپ دوازده نفری به Uber خواهند پیوست تا بر روی تجربه‌ی راننده در تیم درآمدی آن کار کنند. یک منبع از صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر درباره‌ی این معامله به TechCrunch آن را به عنوان "قطعا تصاحبی هوشمندانه" توصیف کرد.
در طی چهار سال گذشته این استارتاپ مبلغ ۸/۲ میلیون دلار برای ساخت چهار اپلیکیشن اختصاص داد که هدف آن‌ها به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها و متن‌های گروهی بود.
موسسان Swipe، Roushdy و Addison Hardy همدیگر را از زمانی که بر روی اپلیکیشن منسوخ شده‌ی Connect کار می‌کردند، ملاقات کردند. پس از آن آنان شروع به راه‌اندازی استارتاپ اجاره‌ی مبلمان با عنوان Fonzy کردند که شکست خورد. حالا این دو ایده‌های خود را به Swipe کشانده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدئوهایی را که در کنار همدیگر در صفحه‌ی اصلی Swipe از دوستانشان دیده می‌شود، ارسال نمایند.
در چند هفته‌ی اول از شروع به کار این استارتاپ بیش از یک میلیون نفر از آن استفاده کرده‌اند و این امر ۵/۶ میلیون دلار درآمد برای این شرکت به ارمغان آورده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه