کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

در ابتدای سال جاری، مدیرعامل گوگل، Sunder Pichai در مورد تمرکز بر روی موضوعات کلیدی این شرکت بحث کرد. وی گفت که به استثنای تخصیص منابع مالی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های AR، VR و فناوری‌های ابری، گوگل اولین شرکت AI خواهد بود. این بیانیه می‌تواند به خوبی یکی از آخرین خریدهای گوگل را تشریح کند.
گوگل استارتاپ بلاروسی AlMatter را خریداری کرده است و همانطور که معمول است اطلاعات بیشتری در اینمورد فاش نشده. این شرکت که در ابتدا توسط  Haxus تاسیس شد، در حال حاضر تعدادی از پروژه‌های AI را از لحاظ سرمایه‌گذاری حمایت می‌کند، از جمله Prisma که اپلیکیشن فیلترعکس ساخته شده در روسیه است. AlMatter که در ابتدا توجه Fabby و Fabby Look را جلب کرد، در واقع اپلیکیشن‌های پیشرفته‌ی پردازش تصویری است که از شبکه‌های عصبی برای تبدیل تصاویر و فیلم‌ها در زمان واقعی استفاده می‌کند.
با توجه به گزارش Haxus که خیلی زود پس از انتشار این خرید منتشر شد، تیم AlMatter با فناوری پردازش تصویر نسل بعدی وارد می‌شود که به آن این قابلیت را می‌دهد تا مدل‌های یادگیری عمیق در زمان واقعی را مستقیما بر روی گوشی‌های هوشمند اجرا کند.
چرا این نوآوری مهم است؟ AlMatter SDK برای پردازش تصویر، ابزار دارای هوش مصنوعی یکپارچه‌ای با پتانسیل غنی است و در واقع این فناوری در حال حاضر دارای پتانسیل بالای کاربردی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه