کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۷ تير

Automattic، شرکت مادر تخصصی سرویس‌های WordPress.com، WooCommerce، و تعدادی سرویس‌های محتوایی و انتشاراتی دیگر، استارتاپ Atavist مستقر در Brooklyn را می‌خرد.
Atavist بر روی یک سیستم مدیریت محتوا برای وبلاگ‌نویسان و نویسندگان مستقل کار می‌کند. با کمک وب‌سایت Atavist، افراد می‌توانند به سادگی داستان خود را بنویسند و با انواع فایل‌های رسانه‌ای منتشر کنند.
در نگاه اول ممکن است فکر کنید سرویس Atavist در اینکه هر کس می‌تواند بر روی WordPres.com یا Squarespace وب‌سایت ایجاد کند و کارهایی مشابه انجام دهد، چیز منحصر به فردی نباشد. اما این سرویس به افراد اجازه‌ی ساخت درگاه‌های پرداخت و فروش حق عضویت نیز می‌دهد. بسیاری از نویسندگان تمایلی به سر و کله زدن با جزئیات فنی اجرای یک وب‌سایت را ندارند و به همین دلیل است که Atavist این ابزارها را ارائه می‌دهد، و در این صورت نویسندگان می‌توانند بر روی ایجاد محتواهای خود تمرکز کنند.
علاوه بر این، Atavist در حال ایجاد یک نشریه به نام Atavist Magazine است. این نشریه هم به Automattic می‌پیوندد، هر چند معلوم نیست که زیرمجموعه‌ای از Longreads می‌شود یا به صورت مستقل باقی می‌ماند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه