تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ شهريور

و برای یک طرح نامگذاری کاملا جدید Roku آماده شوید.
اگر شما از خرید محصول سال گذشته یعنی Roku 4 دست کشیده اید، محصول بعدی شرکت می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. یک تغییر بزرگ این بار شامل اضافه شدن پشتیبانی HDR در مدل جدید Roku Ultra و Roku Premiere Plus می باشد ( که جایگزین Roku 3 خواهد شد)، گزارشات نه چندان جالب Zats که بر اساس چندین شایعه ی منتشر شده به دست آمده است به ارائه ی این جزئیات می پردازد. و همانطور که ممکن است حدس زده باشید، به نظر می رسد Roku در حال دست کشیدن از چندین طرح نامگذاری خود در عوض دریافت چیز مهم تری است (ما همین الان به دلیل نیاز به توضیح دادن در مورد تفاوت های آن ها به خریدارانی که گیج شده اند، وحشت زده هستیم.)
در حالی که Roku 4 تنها مدل سال گذشته ی آن بود که شامل پشتیبانی 4K می شد، به نظر می رسد که مدل برتر آن (که جایگزین Roku 2 شده است) ، مدل Premiere Plus و مدل های Ultra همگی در محصول امسال شامل میشوند. این با عقل جور درمی آید، حالا که تلویزیون های 4K به شکل قابل توجهی در حال ارزان شدن هستند، این اتفاق در حال رخ دادن است. در همین زمان، این مسئله ، پذیرفتن بحث ها در مورد بالاترین مدل این محصول را دشوار کرده است. Ultra بر اساس گزارش ها، تنها مدلی است که شامل یک دید بصری خارجی و یک کنترل از راه دور می باشد، اما به نظر می رسد Premiere Plus به همراه HDR و 4K برای بیشتر افراد به عنوان بهترین ویژگی ها باشد.
در طرف دیگر، Roku 1 50 دلاری به وسیله ی Roku Express و Express Plus جایگزین خواهد شد. مشخص نیست که تفاوت بین این مدل ها چیست، اما تعجب نمی کنیم اگر پردازشگرهای سریع تر و یک کنترل از راه دور صدا را در مقایسه با قبل در Expree Plus پیدا کنیم. و همان طور که Zats اشاره کرده است، این مدل ها به احتمال زیاد تنها مدل هایی هستند که پورت های آنالوگ RCA را به منظور اتصال به تلویزیون های قدیمی حفظ کرده اند.

برچسب هاRook4KHDR
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

در نهایت یک OLED صفحه تخت!ال جی لباس آهنی 4K OLED را برای حضور در قفسه های فروش مغازه ها در سپتامبر به تن کرد