ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ دي

به گزارش پیوست، مدیران برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات دفتر کار مجازی در تماس با پیوست اعلام کرده‌اند خطوط تلفنی این دفاتر بدون اطلاع قبلی مسدود شده است. با این اتفاق راه ارتباطی بسیاری از کسب‌‌‌وکارهای نوپا که از سرویس این شرکت‌ها برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کرده‌اند نیز قطع شده است.
به گفته مدیران این شرکت‌ها، این سومین بار در دو سال اخیر است که بدون اعلام هیچ اخطاری، تمامی خطوط این کسب‌وکارها به طور ناگهانی قطع می‌شود و هیچ مقام مسئولی در وزارت ارتباطات، مخابرات تهران و سایر نهاهای مربوطه پاسخگو نیستند.
پیش از این نیز در زمستان سال گذشته و تیرماه امسال به صورت ناگهانی خطوط دفاتر کار مجازی قطع شد که با پیگیری‌های بسیار دلیل مسدودسازی خطوط، الزام مخابرات به تدوین قوانین جدید فعالیت‌های دفاتر کار مجازی و نیز الزام آن‌ها به احراز هویت مشترکان اعلام شده بود.
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در تیر ماه سال جاری و با مسدود شدن خطوط دفاتر کار مجازی ⁦در سفر خود به استان فارس موضوع قطع خطوط این دفاتر را با مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران (به عنوان یکی از مدیران همراه خود در این سفر) مطرح کرد. به دنبال این پیگیری وزیر ارتباطات شرکت مخابرات تهران اعلام کرد که پس از ایجاد رویه احراز هویت دقیق مشترکان توسط دفاتر کار مجازی، خطوط قطع شده این سرویس‌ها مجددا وصل شده است. حالا با گذشت ۷ ماه از وصل شدن خطوط دفاتر کار مجازی، برای سومین بار شماره این کسب‌و‌کارهای ایرانی مسدود شده است.  آن گونه که روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در گفت‌گو با پیوست اعلام کرده است دلیل مسدود شدن خطوط دفاتر کار مجازی نه مباحث قانونی یا مجوز، بله یک نقص فنی است که کارشناسان شرکت مخابرات در حال بررسی و برطرف کردن آن هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه