تکنولوژی
رضا رزمی۷:۲۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

فکر کنم همه ما موافق باشیم که کمپانی Mercedes Benz یکی ار نوع آورترین و با هوش ترین کمپانی های خودرو سازی بوده و هست. Benz محصول جدید خود را رونمایی کرده که بسیاری از کارشناسان را به تحسین وا داشته است.
خودرو جدید و متفاوت این کمپانی EO 2 نام دارد. محققان و طراحان این خودرو مدعی هستند که این خودرو برای شهرهای شلوغ و بر رفت و آمد با طرافیک های سر سام آور بهترین گزینه هستند.


از ویژگی های منحصر به فرد EO 2 می توان به تمام الکترونیک بودن ، چرخش 90 درجه ای چرخ ها و همچنین جمع شدن بدنه از 8.2 ft به 4.9 ft اشاره کرد. این چرخش چرخ ها هم قدرت عمل بیشتری به راننده می دهد و هم باعث می شود که این خودرو قادر باشد تا بدون نیاز به هیچ حرکت اضافه ای به سمت چپ یا راست حرکت کند. همچنین در بزرگ راه ها و مسیرهای بلند می توانند به همدیگر وصل شده و مانند یک ترن کوچک به راه خود ادامه دهند. در این حالت خودرو ها بصورت تمام اتوماتیک هدایت خواهند شد.
این طراحی منحصر بفرد و زیبای کمپانی Benz می تواند پنجره ای تازه به دنیای اتومبیل های آینده باشد. دیدن ویدئوی زیر خالی از لطف نیست و می توانید تمام زیبایی ها و امکانات این خودرو را در یک دقیقه ببینید.

برچسب هاBenzMercedes BenzEO 2
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودرو بعدی مرسدس یک اسمارت فون چرخ دار است