تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

کمپانی مرسدس بنز به همراه شرکت میباخ بار دیگر یک خودروی مفهومی معرفی کرده اند. این خودرو که تمام الکتریکی و خودران است، Vision Mercedes-Maybach 6 نام دارد و به گفته یکی از کارشناسان، ترکیبی از "کارایی آئرودینامیک" و "خلوص در احساس" است.
ممکن است در تعجب باشید که چرا این خودرو این همه دراز است! مرسدس می گوید طراحی کشیده و سقف کوتاه به نوعی یادآور خودروهای کلاسیک گذشته است. به بیان دیگر، این کمپانی تلاش کرده خودروهای آن زمان را بازتعریف نماید. ضمناً سرنشینان جلو در این خودرو بر روی شیشه اطلاعات اضافی (که با فناوری واقعیت افزوده روی آن تابانده می شود)، مشاهده می کنند.
هر یک از چرخ های خودروی جدید یک موتور با 550 کیلووات توان و 738 اسب بخار قدرت دارد. همچنین سرعت صفر تا صد این خودرو زیر 4 ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز 250 کیلومتر بر ساعت است.


خودروی Vision 6 در فستیوال خودروی هفتگی Monterey رونمایی خواهد شد، اما باید منتظر بمانیم که آیا مرسدس بنز این خودروی مفهومی را وارد بازار می کند یا خیر. البته در ابتدای ماه جاری این سازنده خودرو اعلام کرده بود در حال ساخت یک خودروی الکتریکی به منظور رقابت با تسلا است.

برچسب هاMercedes
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مرسدس بنز یک دید واقعیت افزوده از داخل خودروهای خود برای امدادگران فراهم می سازد