گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

دادگاه آمریکا اعتراض سامسونگ در برابر دو اختراع ثبت شده توسط کمپانی هوآوی را رد کرد. این کمپانی چینی نیز در پی اعتراض سامسونگ، از وی شکایت کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده، قاضی این دادگاه ایالتی ادعای سامسونگ در رابطه با ثبت دو اختراع جدید کمپانی هوآوی که شباهت زیادی با دو فناوری جدید در دست توسعه توسط سامسونگ دارد را رد کرد. اولین اختراع در مورد عملکرد گوشی‌های هوشمند به شبکه‌های ارتباطی و فناوری 4G است.
نمایندگان این کمپانی کره‌ی جنوبی عنوان می‌کنند این تشابه در ثبت اختراع بسیار بحث‌برانگیز است. زیرا اختراع ارائه شده، دارای فرمول‌های ساده‌ی ریاضی است که چنین چیزی برای این سطح از اختراع غیر ممکن است. از طرف دیگر هوآوی نیز به این راحتی حق استفاده از اختراع خود را به سامسونگ نخواهد داد.
با این وجود قاضی دادگاه تصمیم گرفته است تا حتی با ارائه‌ی یک فرمول ساده و اثبات روند توسعه‌ی پروژه، کمپانی هوآوی را در این امر تبرئه کند. لازم به ذکر است که این اولین طرح دعوی دو شرکت سامسونگ و هوآوی علیه یکدیگر نیست و به باور کارشناسان در عصر پیشرفت تکنولوژی، این تعارض در اختراعات به وفور اتفاق می‌افتد. از طرف دیگر، به نظر می‌رسد هوآوی با تصمیم هوشمندانه‌ی خود به این شکایات شاخ و برگ داده و با این کار برند خود را هم‌سطح غول‌های تکنولوژی جهانی بالا برده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه