ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ آبان

درخواست تجدید نظر برای بررسی قضایی در مورد جریمه‌ی تعیین شده‌ی پیام رسان Telegram در تاریخ 12 دسامبر برگزار می شود. این جریمه در رابطه با تصمیم مدیران این پیام رسان پس از عدم ارائه خدمات به نیروهای اطلاعاتی روسیه برای رمزگشایی پیام ها اتخاذ گردید. این جریمه 800 هزار روبل معادل 12000 هزار دلار آمریکا می‌باشد.
به نظر می‌رسد مدیران این پیام رسان قصد دارند در دادگاه تجدید نظر، مخالفان امنیت داده در این پیام رسان را به چالش بکشند. گفتنی است این اولین باری نیست که Telegram به نقض قوانین فدراسیون روسیه متهم شده است. قابل ذکر است، این پیام رسان در تابستان از سوی کمیته‌ی اطلاعات روسیه به فیلترینگ دائم و کامل در فدراسیون روسیه تهدید شده بود اما پس از کمیته ی دیدبان روسیه از اجرایی شدن این فیلترینگ جلوگیری کرد، آن هم در صورتی که اطلاعات اولیه ثبت نام کنندگان در این پیام رسان در این سازمان ثبت گردد.
پاول چیکوف، وکیل حقوقی تلگرام گفت: این شرکت در نظر دارد تا در مورد بسته شدن پرونده‌ی جریمه‌ی نقدی از سوی یکی از دادگاه های این کشور، اطمینان حاصل کند. وی همچنین گفت که در مورد مسدود کردن خدمات این پیام رسان در روسیه، هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه