موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

این مورد احتمالا به تغییر فراخوان های رسمی منجر خواهد شد.
به روزرسانی: کمیته ی امنیت کالاهای مصرفی (CPSC) به اعلام یک فراخوان رسمی در مورد Galaxy Note 7 که حدود 1 میلیون دستگاه را تحت تاثیر قرار داده است، پرداخته است.
این فراخوان در مورد گوشی های Note 7 فروخته شده در تاریخ پیش از 15 سپتامبر می باشد، که بدون شک بر روی نحوه ی استفاده از دستگاه تاثیر داشته است. با توجه به CPSC ، سامسونگ 92 گزارش دریافت کرده است که بر اساس آن ها باتری های Note 7 بیش از حد داغ می شده است که 26 گزارش سوختگی و 55 گزارش از وارد شدن آسیب به این دستگاه ها وجود داشته است.
تلفن های تعویض شده در فروشگاه های آمریکا تا 21 سپتامبر موجود خواهند بود، سامسونگ اینگونه اعلام کرده است.
سامسونگ در تلاش به منظور اعلام فراخوان برای محصول عظیم Galaxy Note 7 خود می باشد. نادیده گرفتن گزارشهای دریافت شده از تلفن های منفجر شده ساده نیست و همچنین به نظر می رسد که صاحبان Note 7 از استفاده از تلفن های خود منصرف نشده اند.
در حقیقت، این نمودار به سختی به سطح استفاده تا قبل از فراخوان و تا کنون حرکت کرده است، که داده های به دست آمده از Apteligent این مطلب را بیان می کند.
مدیر عامل Apteligent ، اندرو لوی نوشته است "پس از این فراخوان، خرده فروشی ها فروش تلفن را به طور ناگهانی متوقف کردند و سامسونگ نیز یک برنامه ی جایگزین را برای آن به کار گرفته است". "اگرچه، به نظرمی رسد که میزان استفاده از تلفن در میان کاربران در حال حاضر تقریبا از روز این فراخوان در همان مقدار باقی مانده است."
تقریبا دو هفته از زمانی که سامسونگ به ارائه ی یک فراخوان جهانی برای Galaxy Note 7 خود پرداخته است میگذرد، که زمانی را در اختیار کاربرانی قرار می دهد که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند تا بتوانند دستگاه های مشکل دار خود را پس بفرستند.
کاربران آمریکایی نیز می توانند به تعویض Note 7 خود با یک Galaxy S7 و یا S7 Edge بپردازند و یا یک تلفن را در حالی که منتظر تعویض Note 7 هستند، قرض بگیرند. کاربران انگلستان نمی توانند دستگاه ها را قرض بگیرند، زیرا سامسونگ توصیه کرده است که از مدل قبلی تلفن خود در حالی  که منتظر تعویض هستند، استفاده کنند.

نشانه های هشدار

سامسونگ تنها کسی نیست که به کاربران Note 7 هشدار داده است تا تلفن های خود را هر چه زودتر بازگردانند. بسیاری از سازمان های دولتی از جمله اداره ی هوانوردی فدرال و کمیته ی امنیت محصولات مصرفی (CPSC) نیز هشدار داده اند که کاربران Note 7 باید استفاده از دستگاه های خود را متوقف کنند. اخیرا، سازمان حمل و نقل شهری نیویورک از مسافران خواسته است تا قبل از وارد شدن به اتوبوس و یا قطار، Note 7 خود را خاموش کنند.
به عنوان یک راه حل موقتی، سامسونگ در حال آماده سازی یک به روزرسانی نرم افزاری در کره ی جنوبی میباشد که می تواند از شارژ شدن Galaxy Note 7 که در مورد آن ها فراخوان اعلام شده است، تا بیشتر از 60 درصد جلوگیری کند. این روش در تئوری می تواند از داغ شدن دستگاه و ایجاد انفجار جلوگیری کند. اگرچه، سامسونگ هیچ برنامه ای به منظور عرضه ی این به روزرسانی در آمریکا ندارد، که البته روزنامه ی Wall Street به اعلام این مطلب پرداخته است.
قابل درک است که برخی از کاربران ممکن است میلی به پس فرستادن Note 7 خود نداشته باشند، به خصوص اگر آن تنها تلفنی باشد که آن ها در اختیار دارند. ما برای انجام کارهای روزانه ی خود، به شدت به تلفن های هوشمند وابسته هستیم، اما خطر آسیب دیدن از انفجار باتری ارزش نگه داشتن این تلفن را ندارد.
سامسونگ Galaxy Note 7 و قضاوت ما
Galaxy Note 7 توانسته است بهترین تلفن سامسونگ را به ارمغان بیاورد، S7 Edge دارای یک صفحه نمایش منحنی 5.7 اینچی و همچنین یک مداد S Stylus می باشد. همچنین از همان دوربین قدرتمند و همان ویژگی ها برخوردار است، اما برای دست های بزرگ و کیف پول های پر از پول مناسب می باشد.

نقاط قوت

• طراحی منحنی و با ظرافت
• دوربین فوق العاده ی سامسونگ
• کاربرد های جدید مداد S
• قابلیت ضد آب و ورودی کارت microSD

نقاط ضعف

• بسیار گران قیمت
• دکمه های خازنی حساس
• قرار داشتن بلندگو در پایین دستگاه

برچسب هاGalaxy Note 7Phones
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل