سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ خرداد

کارشناسان می گویند سال گذشته تیمی تخصصی برای بررسی موضوعیت بازی Far Cry تشکیل داده شد. بر اساس نظرات آنها، سری پنجم این بازی بر روی یک فرقه ی مذهبی خاص و انحرافی تمرکز خواهد کرد. به گفته ی آنها، داستان این بازی و شکل گیری این فرقه در شهر کوچکی در ایالت مونتانا آغاز خواهد شد و اعضای این فرقه، اجتماع خود را روز رستاخیز نامگذاری خواهند کرد.
حال این فرضیات با انتشار تریلر این بازی جدید، توسط توسعه دهندگان تأیید شده است. شخصیت اصلی این بازی فردی از درون کلیسا می باشد، جایی که او افراد زیادی از فرقه ی خود را گوش به فرمان رهبر این فرقه می بیند. رهبر این فرقه در تصویر، در یک دست کتاب و در دست دیگر اسلحه دارد.
یکی از اعضای گروه نقد بازی می گوید، شخصیت اصلی این بازی فرقه ی ساینتولوژی را برای او تداعی می کند. این فرقه مجموعه‌ای از عقاید و مراسم است که در سال ۱۹۵۲ میلادی توسط رون هابارد آمریکایی نویسنده داستان‌های علمی و تخیلی ساخته شد. افراد زیادی پیروان فرقه هابارد شدند که یکی از آن ها بازیگر معروف هالیوودی، تام کروز است. او می گوید به نظر من نقش اصلی این بازی شباهت زیادی به تام کروز خواهد داشت. علاقه مندان این بازی برای عرضه ی آن در خرداد ماه سال جاری انتظار می کشند. امیدواریم سری جدید این بازی جذابیت های بیشتری نسبت به 4 نسخه قبلی بازی داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه