تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

به گزارش شرکت تحقیقاتی App Annie، دانلود، درآمد و زمان صرف شده برای اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۶  افزایشی دو برابری و با رشدی ۱۵ درصدی همراه بوده است. گفتنی است، زمان صرف‌شده در اَپلیکیشن‌ها بیش از ۲۰ درصد رشد داشته و گزارش‌ها حاکی از  آنند که به صورت متناوب ۹۰۰  میلیارد ساعت از تمامی اپلیکیشن‌ها استفاده شده است.
به نقل از گزارش پایان سال این شرکت تحقیقاتی، در حالی که ناشران دو پلتفرم Google Play وiOS با  کسب  ۴۰ درصد افزایش دانلود اپلیکیشن‌ها چیزی نزدیک به ۸۹ میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند، مجموع درآمد ناشی از اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۶ حدود ۱۲۷ میلیارد دلار بوده و صاحبان این دو پلتفرم صاحب ۳۰ درصد کل آن می‌باشند.
شایان ذکر است، ۸۹ میلیارد دلار شامل درآمد حاصله از تبلیغات درون برنامه‌ای و اپلیکیشن‌های پرداختی third party در فروشگاه‌های اپلیکیشن Android نیز می‌شوند. چنانچه به درآمد حاصله‌ی این دو پلتفرم نظری بیافکنیم، درآمد کل ۳۵ میلیارد دلار در سراسر جهان را نشان می‌دهد. همچنین تجزیه و تحلیل‌‌ها نشان می‌دهد، حضور اپلیکیشن‌‌ها از سوی بازار کشورهایی مانند هند، اندونزی، مکزیک و برزیل به سرعت در حال رشد است. میانگین تعداد اپلیکیشن‌های استفاده شده در هر ماه حدود ۳۰ است.
به نقل از شرکت App Annie، پنج اپلیکیشن که موفق به کسب بیشترین درآمد در سال شده‌اند عبارت است ازSpotify، Line، Netflix، Tinder وHBO و همچنین پنج بازی پر درآمد سال گذشته شامل Clash of Clans، Pokemon Go، Game of War: Fire Age و Clash Royale بوده‌ است.

برچسب هاApp Annie
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

طرح دعوی مایکروسافت علیه وزارت دادگستری آمریکا