نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ شهريور

اگر تاکنون آرزوی فرصتی برای بازگشت به سال‌های طلایی ویندوز ۹۵ را داشته‌اید، هم‌اکنون زمان آن رسیده است. Felix Rieseberg توسعه‌دهنده‌ی Slack، سیستم‌عامل معروف مایکروسافت را به اپلیکیشن رایگانی تبدیل کرده که بر روی کامپیوترهای مک، ویندوز و لینوکس اجرا می‌شود. هر کدام از آن‌ها نیاز به چیزی بیشتر از ۱۳۰ مگابایت دانلود از GitHub ندارد.
این برنامه که با عنوان "Windows95 v1.0" ثبت شده، به نظر نسخه‌ی کاملی از ویندوز ۹۵ است و شامل میز دسکتاپ، تمامی برنامه‌های منوی Start، و تنظیمات استاندارد است. برای زمان حاضر، برنامه‌های Notepad ،Paint، و بازی‌های کلاسیک مایکروسافت همچون Solitaire و Mineweeper در آن اجرا می‌شوند، اما دیگر برنامه‌های مایکروسافت و third-party هنوز قابلیت اجرا پیدا نکرده‌اند. اینترنت اکسپلورر، AOL، و CompuServe3.0، و The Microsoft Network بر روی این نسخه‌ی ۲۳ ساله عمل نمی‌کنند.
Rieseberg از Electron، چارچوب توسعه‌ی اپلیکیشن چند سکویی استفاده کرده است. درحالیکه نسخه‌ی اصلی ویندوز نیاز به بخش کوچکی از RAM در حدود ۴ مگابایت دارد، این نسخه‌ی شبیه‌سازی شده بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ مگابایت بر روی مک احتیاج دارد که ظاهرا در ارتباط با Electron است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه