تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ شهريور

آیا  دوست دارید تا آزمایش های اوایل قرت بیستم را که دانشمندان در آن از اعجاب فیزیک کوانتوم پرده برداری میکردند را دوباره بسازید؟ خب میتوانید ، در خانه ی خودتان و با راحتی در آزمایشگاه کوانتوم مجازی طراحی شده توسط دانشگاه وین .
فیزیک دان ها دو آزمایشگاه شبیه سازی شده ی فوتوریالیستیک کامپیوتری کامل درست کرده اند . هدف این است که به دانشجویان و دانش آموزان و همینطور عموم امکان دست رسی مجازی به وسایلی داده شود که در حالت عادی نمیتوانند به آنها دست بزنند .
شروع شدن
به دو بخش تقسیم شده است : یک راه یادگیری که دستورالعملی برای یاد گیری چگونگی استفاده از آزمایشگاه است و بخش حرفه ای که امکان دسترسی نامحدود به بخش های مختلف را میدهد . دستورالعمل بیشتر پایه های علم کوانتوم را دربر میگیرد و همچنین به شما آموزش میدهد که چگونه از تجهیزات استفاده کنید . تیم پشت آن، تحت رهبری دانشجوی پی اچ دی ماتیاس تام اندل میگویند که امیدوارند این کار به مردم کمک کند درکی پایه از وسایل و عملکرد مکانیک کوانتوم بدست آورند . تامندل میگوید : " میتوان آن را به عنوان شبیه ساز هوایی فیزیک کوانتوم توصیف کرد . "
شما میتوانید از همینجا با آن بازی کنید و تامندل هم یک برگه ی تحقیق فراهم کرده که به journal scientific reports چگونگی کار کردنش را میگوید .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Microsoft تکنولوژی قدیمی IE را از مرورگر جدید خود حذف کرد