ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ خرداد

به گزارش ایلنا، شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران با صدور بیانیه‌ای، خواستار برآورده شدن مطالبات کارکنان شرکت مخابرات شد.
در روزهای گذشته شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران بیانیه‌ای صادر کرده و در آن خواستار برآورده شدن مطالباتِ جامعه‌ی کارکنان مخابرات شده‌ است.
در این بیانیه آمده‌ است: «شرکت مخابرات ایران سرمایه‌ای ملی است که حدود نیم قرن خدمت‌رسانی شایسته به مردم شریف ایران را در سابقه‌ی درخشان خود دارد. جایگاه ارزشمند این شرکت در طول سالیان متمادی، مرهون خدمات و تلاش‌های کارمندان شریف برآمده از ملت بزرگ ایران بوده است.
امروز نیز کارکنان شریف مخابرات در راه اعتلا و درخشش نام شرکت مخابرات و خدمت‌رسانی به هموطنان می‌کوشند. در سنوات اخیر سوءتدبیرها دامن شرکت معظم مخابرات را فراگرفته است در حالیکه به واسطه‌ی نجابت کارکنان؛ دامنه‌ی آسیب از شرکت خارج نشده و امر خدمت‌رسانی در جریان است. حفظ نام و جایگاه مخابرات برای کارکنان محجوب مخابرات یک اصل مورد توافق همگانی است.»
در ادامه‌ی این بیانیه می‌خوانیم: حدود ۶ ماه از استقرار تیم مدیریت فعلی بر مسند هدایت و راهبری شرکت گذشته است، اهمیت نیروی انسانی دستور کار قرار گرفت و رویکرد تعاملی مطرح شد، بر این اساس و در طول این مدت مذاکرات سازنده و مهمی بر مبنای قانون و با محوریت احقاق حقوق معطله انجام شد. لیکن با گذشت زمان، با عدم شفافیت و مسکوت ماندن نتایج مذاکرات از جانب مدیریت، امیدها و امیدواری‌های کارکنان نادیده انگاشته شده و در فضای سکوت و ابهام، شائبه‌ی بازیچه قرار گرفتن کارکنان قوت گرفته است.
در پایان این بیانیه، شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران اعتراض خود را به این روند اعلام داشته و خواستار برآورده شدن وعده‌ها و به ثمر رسیدن مذاکرات شده‌ است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه