تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

اگر شما یکی از این 7 میلیارد انسان دنیا هستید، احتمالا با از خواب بیدار شدن در صبح مشکل دارید . یک مخترع بی پروا از انگلستان این مشکل را حل کرده است. کولین فرز در یوتیوب چیزی ساخته که آن را " تخت بیرون کننده ی ولتاژ بالا" مینامد و این نام دقیقا گویای داستان است.
فرز چارچوبی فلزی ساخت که شبیه تخت مورفی است ، اما بجای تا شدن به عقب برای چسبیدن به دیوار، تخت را به سمت جلو هل میدهد . یک دستگاه متراکم کننده ی هوا دو میله ی متحرک را که تخت را با سرعتی تنظیم شده به جلو هل میدهند، به کار می اندازد. فرز همچنین نور و چند شیپور برای بالاترین قدرت بیدار کردن اضافه کرد.
فرز در ایمیلی که به mashable  فرستاد ، گفت که ساخت آن فقط دو هفته وقت گرفت و اولین باری است که روی آن کار میکند . بالاخره او ممکن است تلاش کند تا تخت را به سیستمی توسعه دهد که بتواند به شما لباس بپوشاند و غذا بدهد .فرز برای بیان تاثیر تختش میگوید :  هرکسی که وقتی این تخت شروع به کار کرد بازهم خواب بماند انسان نیست!
اینکار خطرناک به نظر میرسد، و احتمالا واقعا خطرناک هم است. به طرز حیرت آوری، این مسخره ترین کاری نیست که فرز انجام داده : این افتخار احتمالا به کارتینگ موتور موشکی اش ، یا آتش کردن 300 وسیله ی آتش بازی باهم اش میرسد یا شاید ساختن آتش پرتاب کن برای بازوهایش. کالین فرز قطعا مردیست که ترس نمیشناسد. بیدار شدن در صبح قطعا یک چالش است اما این راه حل به نظر شدید و افراطی می آید.  کسانی که فکر میکنند برای هر روز بیدار شدن این چیزی است که نیاز دارند، این ویدئو را نگاه کنند تا ببینند فرز چگونه دقیقا اینکار را انجام میدهد.

برچسب هاTrouble waking upBed
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هشدار ساعت جدید شما را مجبور میکند که از تخت بیرون بیایید و خاموشش کنید