تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ بهمن

ما به تازگی زمانی را صرف آزمایش حرفه ای(بهتر است بگوییم بازی کردن ) با آخرین اسباب بازی های سرزمین اسباب بازی لندن کردیم .تمام اسباب بازی های آنجا تکنولوژی خاصی داشتند که بسیار جالب بود و آنها را از خرس دوست داشتنی شما متمایز میکرد. در بازدید دوباره ما از برخی اسباب بازی ها از قبیل هواپیمای بی سرنشین , اسباب بازی های متصل به اینترنت , بازی های AR و کیت های STEM  به ما پیوندید.
البته ما تنها برخی از ویژگی های پر زرق و برق آنها را نمایش دادیم مانند Razor RipStik Electic و میکرو هواپیمای بدون سرنشین 3.0 , اما در این نمایشگاه چیز های بسیار زیادی مناسب نمایش دادن وجود داشت.


در چند سال اخیر مشاهده کرده ایم که اگر امکانات بیشتری از یک اسباب بازی بخواهییم میتوانیم با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها آن ها را هماهنگ کنیم و گاهی هم از استفاده آنها پشیمان شده ایم . اما برای مثال بیایید نگاهی به اسباب بازی های این نمایشگاه در لندن بیاندازیم . آثار کلاسیکی مانند Scalextric برای ارتقاء , از تکنولوژی بیشتری استفاده کرده اند , همچنین در آنجا حیوانات خانگی رباتی نیز فراوان بودند مانند Teksta Toucan که نیاز به یک تبلت متصل به اینترنت دارد .حتی یک کارگاه بافندگی اسباب بازی نیز وجود داشت که با استفاده از آیپاد به کاربران آموزش ساخت دستبند میداد.


یک بار دیگر هواپیماهای بدون سرنشین ,در طول نمایش با ایجاد صدای وز وز دار بالای سر ها میچرخیدند که البته مدل های جدیدی با قیمت های مختلف برای افراد با بودجه های مختلف تعبیه شده بود که قابلیت حمل و نقل هوایی نیز داشتند . با اینکه ما مدل میکرو هواپیما را انتخاب کردیم اما مدل های جالب تر دیگری نیز موجود بود که سطوح بالاتری داشت و حتی میتوانست زیر آب فیلم برداری کند.


از دیگر موضوعات داغ رایج , وسیله های قابلیت مجازی بودند که قابلیت سواری کردن نیز داشتند (خوشبختانه ایندفعه هاور برد ها مشکل ایجاد نکردند).
در آخر , در آنجا اسباب بازی های بسیاری به منظور آموزش تکنولوژی و کدنویسی به کودکان طراحی شده بود .اخرین مدل ارتقا یافته Meccano Meccanoid , رباتی که دراین بازدید انتخاب کردیم برای آموزش کودکان تعبیه شده بود و با بازی با آزمایشگاه اینترنت آموزشی کودکان بسیار سرگرم شدیم.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

باگ جدید Stagefright و آلوده شدن اندروید با فایل های مالتی مدیا