ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که در دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انجام شد، ضمن بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک بین مجموعه‌ی ایرانسل و شرکت مخابرات ایران گفت: آمادگی داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری‌های دو جانبه، در توسعه‌ی بازار ارتباطات کشور نقش گسترده‌تری داشته باشیم.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، صدری در این دیدار که امروز، سه‌شنبه ۸ اسفند ماه برگزار شد، خاطر نشان کرد: در تمام حوزه‌های همکاری بین دو شرکت ایرانسل و شرکت مخابرات ایران، روند جدید و متمایزی نسبت به گذشته را تعریف کرده و بر طبق آن با هم‌افزایی‌های صورت گرفته، طبق برنامه‌ی ششم توسعه، حوزه‌ی ICT را که حقیقتا پیشران توسعه در کشور است گسترش می‌دهیم.
دزفولی نیز با تاکید بر جایگاه ویژه‌ی مخابرات ایران افزود: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل آمادگی دارد تا در حوزه‌های مورد نظر، همکاری‌های خود را با مجموعه‌ی مخابرات ایران، بیش ‌از پیش افزایش دهد. چراکه همکاری دو مجموعه، موجب همگرایی بیشتر در مجموعه‌ی ارتباطی کشور خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه