موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۸:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

تبلت نکسوس 9 گوگل سال گذشته عرضه شد و از نظر ابعادی دسته ای جدید را در کنار نکسوس های 7 و 10 اینچی معرفی کرد. اما بسیاری کنجکاوند بدانند در سال 2015 گوگل قصد دارد چه تبلتی را روانه بازار کند. تبلتی با ابعاد بزرگتر؟ یا صرفاً تبلتی با مشخصات سخت افزاری به روز شده؟ ظاهراً جواب هیچکدام است!
براساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، بنظر نمی رسد در سال جاری تبلت نکسوس جدیدی را شاهد باشیم. این خبر البته برای کاربرانی که هنوز نکسوس 9 را تهیه نکرده اند خبر خوبی محسوب می شود، چرا که با صرف هزینه ای مقرون بصرفه این تبلت را که در واقع پرچمدار گوگل می باشد، خریداری می کنند.


البته ممکن است تصمیمات گوگل در آینده دچار تغییر شود و از طرفی این تنها یک شایعه است و نمی توان به طور کامل به آن اعتماد کرد. از سوی دیگر سوابق اندروید پلیس نشان می دهند که شایعات مطرح شده در این وب سایت و منابع اطلاعاتی اش معمولاً درست از آب در می آیند. اندروید پلیس همچنین اعلام کرده که گوگل در سال جاری قصد دارد 2 گوشی نکسوس جدید را روانه بازار کند.
این دو مدل LG Angler و Huawei Bullhead نام گذاری شده اند. بنظر می رسد ال جی تولید نکسوس 5.2 اینچی را برعهده داشته باشد و هوآوی نیز مسئول ساخت نکسوس 5.7 اینچی باشد. مشخصات این دو گوشی هنوز مشخص نیست اما شایعاتی مبنی بر حضور چیپست قوی تر اسنپدراگون 810 در نکسوس 5.7 اینچی و اسنپدراگون 808 در نکسوس 5.2 اینچی به گوش می رسند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل امکاناتی انحصاری برای بخش نرم افزاری گوشی هایnexus خود قرار میدهد