موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱:۳۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ مرداد

برخلاف گوشی های قبلی موتورولا که از پوشش نانو به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب و بارش سبک باران بهره می برند، نسل سوم گوشی موتورولا موتو جی از گواهینامه IP X7 بهره می برد. این بدین معنیست که این گوشی قابلیت دوام آوردن در عمق 1 متری و به مدت 30 دقیقه را دارد. اما اگر قصد دارید قاب پشتی رنگارنگ گوشی را هر از گاهی عوض کنید، باید کاملاً دقت کنید تا همه چیز دقیقاً در جای مناسب خودش قرار بگیرد، در غیر اینصورت گوشی نازنین شما شانسی در برابر آب نخواهد داشت.


موتورولا از دو واشر لاستیکی درون هر کدام از قاب ها(حدود 10 قاب با رنگ های مختلف برای این گوشی ارائه شده است) استفاده کرده است. این واشرها تعیین می کنند که آیا گوشی شما در برابر آب دوام می آورد یا نه!
اگر می خواهید پس از تعویض قاب گوشی، Moto G شما همچنان ضدآب باقی بماند باید نهایت دقت را داشته باشید که قابل به خوبی در جای خودش قرار گرفته باشد. اکثر گوشی های ضدآب از واشرهای در قسمت های کناری بهره می برند. اما از آنجایی که موتورولا این واشرها را درون قاب قرار داده، کسب اطمینان از اینکه همه چیز سر جای خودش قرار گرفته برعهده کاربر است.
اگرچه این دقت در تعویض قاب ممکن است چند دقیقه ای وقت شما را بگیرد، اما چنانچه به گوشی خود اهمیت می دهید، باید این کار را انجام دهید. پس از جایگذاری قاب باید نگاه کنید که هیچ قسمتی فاصله نداشته باشد و قاب دقیقاً در جای مناسب محکم شده است. شاید حالا آرزوی همان پوشش های نانویی را داشته باشید. با اینکه آنها در عمق آب از گوشی شما محافظت نمی کنند اما حداقل با جایگذاری نه چندان درست قاب پشتی نیز می توانید مطمئن باشید گوشی در برابر قطرات آب یا بارش سبک باران در امان هست!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تلفن های جدید موتورولا و ساعت های هوشمند لنوو به زودی خواهند رسید