سرگرمی
الناز فرجی۶:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۸ آبان

جزیره ی منشاوسن در کناره ی ساحل نروژ شمالی قرار گرفته است . بازدید کنندگان این منطقه ی 55ac میتوانند با قایق های پاروی شنا کنند ، غواصی کنند ، و به دوچرخه سواری و کوهنوردی بروند . و وقتی که کارهایشان در روز تمام میشود ، میتوانند در کابینشان که در بالای یک جریان آب سرد آویزان است استراحت کنند . جزیره ی منشاوسن که در سال 2010 توسط محقق قطب ، بورگ آوسلن خریداری شد ، گفته میشود که زمانی یکی از بزرگترین مکان های معاملاتی نروژ شمالی بوده است ، که در سال 1690 ساخته شد . حالا آوسلن امیدوار است که از آن مقصدی خاص برای کسانی بسازد که به دنبال فعالیت های بیرون از خانه و همچنین آرامش و راحتی شخصی هستند.


کابین ها در اندازه و شکل شبیه خانه های skilpod اند و بلژیک رواج یافته اند . و همچنین آنها طوری برنامه ریزی شده اند که بر فراز آب آویزان شوند . در هر دو سر این کابین ها شیشه گذاشته شده که تمام قد اند ، یعنی ساکنان میتوانند بالا و پایین ساحل را و همچنین بیرون آب را ببینند . چهار کابین در منشاسن هستند که همه توسط معمار اسنور استینسن طراحی شده اند . سه تا از آنها طوری طراحی شده اند که روی سنگ چینی قرار بگیرند ، و مکان هایشان طوری در نظر گرفته شده اند که چشم اندازی های زیبایی در پیرامون داشته باشند و برای استفاده کنندگان حریم خصوصی فراهم کنند . چهارمین کابین بر فراز سه تای دیگر بر روی برآمدگی طبیعی زمین قرار گرفته است .
این کابین ها میتوانند دو یا چهار نفر را جا دهند ، یا یک خانواده ی 5 نفره را. آنها راهرویی دارند که به اتاق خواب میرسد ، که در آن یک تخت دو طبقه وجود دارد . زیر این تخت مکانی برای نگه داشتن وسایل است یا یک تشک اضافی که بچه ها بتوانند روی آن بخوابند . این کابین ها همچنین یک حمام، آشپزخانه ، یک محل نهار خوری و یک مکان برای استراحت دارند . این کابین همچنین طوری طراحی شدن اند تا اثر محیطی مختصری داشته باشند . یک ساختار دو لایه ی چوبی ، با یک لایه ی بیرونی از کاج اروپایی در طول زمان به رنگ خاکستری تبدیل میشود . جنس های استفاده شده همه طبیعی اند ، ولی corian  استفاده شده در آشپز خانه و حمام استثنا است و راهرو هم به صورت طبیعی به گرم و خنک شدن کابین ها کمک میکند و بستگی به فصل دارد . برای ماه های سرد تر برخی وسایل گرم کننده ی اضافی لحاظ شده اند .
استینسن کار بر روی پروژه ی منشاوسن را در سال 2010 شروع کرد .  جنس این کابین ها بیشتر در جمهوری چک ساخته شد ، قبل از اینکه به این جزیره فرستاده شود . این کابین ها ماه ژوئن امسال کامل میشوند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

15 عکس برتر که موفق به دریافت جایزه عکاسی سونی شدند