گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ شهريور

به گزارشی از مجله‌ی خبری فوربس، با توجه به مدت زمانی که مردم به کار با گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ های شان اختصاص می دهند اینطور برداشت می شود که زندگی بدون اینترنت برایشان بسیار سخت و غیرقابل تصور است. از نظر بسیاری از افراد زمان های گذشته ی افراد بدون اینترنت و اتصال به شبکه های جهانی، زندگی بی هدفی را داشته اند.
البته این تنها از نقطه نظر افراد نیست بلکه تحقیقات گسترده نیز نشان می دهد در عصر حاضر زندگی بدون دسترسی به ایمیل و رسانه های اجتماعی و غیره بسیار غیرقابل تصور است. با توجه به آماری که اخیرا توسط Ipsos برای سنجش نگرش عمومی افراد جامعه نسبت به دنیای فناوری انجام شده است، بیش از 73 درصد از مردم ایالات متحده ی آمریکا، نمی توانند زندگی بدون اینترنت را تصور کنند.
با بررسی هایی که بر روی 18،180 نفر از 23 کشور انجام شده است، میزان دو سوم آنها گفته اند که نمی توانند زندگی را بدون وجود اینترنت تصور کنند. البته از میان تمام کشور‌های مورد آزمایش، هند بیشترین سهم افراد یعنی 82 درصد از افرادی که زندگی بدون اینترنت را یک زندگی غیرقابل باور می دانند، شامل می شود. همچنین کشورهایی نظیر ایتالیا و ژاپن آماری کمتر از 62 درصد را به خود اختصاص می دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه